گالری عـکس


گالری عـکس

**خروج ممنوعه **نظر یادتون نره**


 



نظرات شما عزیزان:

milad235
ساعت14:32---10 آذر 1391
سلام دوست من.

مطالب خداییش خوبن.من خودمم وبلاگ دارم و میدونم که زحمت میکشی.

موفق باشی

راستی یه پیشنهاد:

حتما تو هم مثل من دنبال این سیستم های کسب درآمد بودی و احتمالا تا حالا چیزی بدست نیاوردی!!

من خودم تازه با سیستم میهانا آشنا شدم.
خیلی جالبه.اولین نمونه توی کشور هس.
کاری نداره فقط هر روز 3 دقیقه وقت میزاری و روی تبلیغات کلیک میکنی و همینن.
در ازای هر کلیک پول بدست میاری و اگه زیز مجموعه داشته باشی که واویلاست و میتونی تا حدود 600 هزار در ماه بدس بیاری.

الکی تبلیغ نمیکنم ها.من خودم عضو شدم و میدونم که واقعیه.
این سیستم تازه افتتاح شده و فعلا رایگانه پس فرصت رو از دست نده.بیا یا علی بگیم و آغاز کنیم.
برای ثبت نام به این آدرس برو:

http://mihna.ir/?v=r
برای ثبتنام نیاز به معرف هس.در قسمت معرف اسم من رو بنویس:milad235

از این به بعد اسم خودت رو به دوستات بده تا زیر مجموعه تو بشن و درآمدت بیشتر بشه.

شما با مشاهده تبلیغات این سایت که روزانه ۵دقیقه وقت شما را خواهد گرفت می توانید روزانه تا 7میلیون تومان درآمد داشته باشید

فقط کافی است روزانه حداقل 3 تبلیغ مشاهده کنید

با کلیک ها و مینی جاب های متعدد که هرکدام تا 100 تومان هستند

با جذب زیر مجموعه ،از کلیک های آنها به صورت مداوم درآمد داشته باشید

به طور مثال اگر 1000 زیر مجموعه جمع کنید ماهانه فقط از طریق آنها می توانید 600هزار تومان درآمد داشته باشید

فقط با روزی 5دقیقه

اگر توانایی جذب هم ندارید شما می توانید در میهنا زیر مجموعه کرایه کنید!

همین الان در میهنا عضو شوید و به عنوان اولین اعضای میهنا از امتیازات خاص برخوردار شوید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: aylin | تاريخ: جمعه 10 آذر 1391برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |